Ostukorv  

 kaupa ostukorvis: 0

+372 6 016 818

 tööpäeviti: 12:00 - 15:00

eesti vene
Sissepääs klientidele
kasutajanimi 
parool 
Unustasite parooli?
 
  laiendatud otsing
kauba kategooriad:
 SOODUS
 Uus
 GAURA Luxury
 Gaura Gold
 Kaelakeed
 Kõrvarõngad
 Käevõrud
 Sõrmused
 Ripatsid
 Prossid
 Mix-Ehted
 Mix-Ehted käevõrud
 Mix-Ehted kõrvarõngad
 Kinkekomplektid
 Kinkekarbid
 Kinkekaardid
kogu tõde pärlidest:
  Pärli ajalugu
  Pärlite liigid
  Kuidas kasvatatakse pärleid
  Kuidas pärleid valida
  Pärlitest kaelakeede liigid
  Kuidas pärlite eest hoolitseda
  Üht-teist huvitavat...
 
Terminoloogia
Müüja -Elexes OÜ
Veebisait -Müüja Interneti-pood, mis asub aadressil www.gaura.ee
Klient -isik, kes kasutab Veebisaiti
Kaup -ese, mille näidis on esitatud Veebisaidil
Tellimus -nõuetekohaselt vormistatud päring Kliendilt Veebisaidi kaudu välja valitud Kaupade kohaletoimetamiseks tema poolt näidatud aadressil.
Kliendi Kasutajakonto -Veebisaidil registreeritud Kliendi haldusliides
Kohaletoimetamise Teenistus -Kliendi Tellimust kohaletoimetav ettevõte
Tellimuse Staatus -Tellimuse atribuut, mis võimaldab Kliendil saada informatsiooni Tellimuse seisu kohta jooksval ajahetkel.
Tagasiside Vorm -elektroonilise teate (kirja, avalduse, pretensiooni jne) edastamise viis Kliendilt Müüjale spetsiaalse vormi abil, mis asub Müüja Veebisaidil aadressil www.gaura.ee/et/Kontakt
Müüja Postiaadress -N/K 4725, Järveotsa postkontor, Õismäe tee 107, 13515 Tallinn
Postiteenistus -Eesti Post AS, www.post.ee

Vormistades Tellimust Veebisaidi kaudu nõustub Klient vabatahtlikult alljärgnevate sätete vastuvõtmisega:
  1. Kaubanäidis
    1. Kaesoleva Kokkuleppe järgi loetakse Kauba näidiseks fotograafiline kujutis, mis on paigutatud Veebisaidil vastava Kauba kirjelduses.
  2. Tellimus ja Tellimuse eest tasumine
    1. Klient vormistab Tellimuse "online" režiimis Veebisaidi kaudu.
    2. Tellimuse Staatus kajastub Kliendi Kasutajakontos asuvas jaos "Minu Tellimused".
    3. Kui tasu Tellimuse eest on laekunud enne kella 15:00 tööpäeval, Tellimus töödeldakse ja edastatakse Kohaletoimetamise Teenistusele samal tööpäeval.
    4. Kui tasu Tellimuse eest on laekunud pärast kella 15:00 tööpäeval või puhkepäevadel ja riiklikel pühadel, Tellimus töödeldakse ja edastatakse Kohaletoimetamise Teenistusele järgmisel tööpäeval.
    5. Kui tasu Tellimuse eest ei laeku 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul, Tellimus annulleeritakse.
    6. Kaubatšekk, kus on näidatud artikkel, omadused ja iga kaubapositsioonile vastav esemete arv, moodustub automaatselt koos vormistatud Tellimusega ja on kättesaadav Kliendi Kasutajakontos Veebisaidil.
  3. Kliendi andmed ja konfidentsiaalsus
    1. Klient kohustub näitama õigeid andmeid registreerimisel ja Tellimuse vormistamisel:
      • eesnimi
      • perekonnanimi
      • kontakttelefoni number, kaasa arvatud vajadusel ka suunakood
      • elektroonilise posti aadress
      • Kauba kohaletoimetamise postiaadress, kaasa arvatud posti sihtnumber
    2. Klient vastutab ise Tellimuse kohaletoimetamise probleemide eest, mis tekkivad Kliendi poolt valesti näidatud andmete tõttu.
    3. Kõik Kliendi poolt Müüjale edastatud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni, mida ei avaldata kolmandatele osapooltele ilma Kliendi nõusolekuta, välja arvatud Tellimuse täitmisega seotud juhtudel ja seoses vajalikke andmete edastamisega Kohaletoimetamise Teenistustele ning Eesti Vabariigi seadusega ettenähtud juhtudel.
  4. Kliendi Kaubast keeldumine 14 päeva jooksul
    1. Eesti Vabariigi õigusaktide kohaselt Kliendil on õigus tellitud Kaubast keelduda 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul pärast Kauba saamist põhjust avaldamata.
    2. Saadud Kaubast keeldumiseks Klient peab teavitama Müüjat 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Kauba saamise päevast kirjutades Tagasiside Vormi kaudu.
    3. Müüja tagastab Kauba eest tasutud rahalised summad (kaasa arvatud Kliendile Kauba saatmisega seotud postikulud) Kliendi arveldusarvele (arvele, millelt laekus tasu Kliendi tellitud Kauba eest) hiljemalt 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul alates saadud Kaubast keeldumise teate jõudmisest Müüjani.
    4. Kõik Kauba tagastamisega seotud kulud kannab kuni 10 (kümne) Euro ulatuses Klient.
    5. Klient peab saadud Kaupa tagastama Müüjale postisaadetisena Postiteenistuse vahendusel Müüja Postiaadressil hiljemalt 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul alates saadud Kaubast keeldumise teate ärasaatmisest.
    6. Kliendil ei ole õigust saadud Kaubast keelduda ja Kaupa ei saa tagastada, kui tellitud Kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades ja/või Kliendi esitatud tingimuste kohaselt.
    7. Tagastatav Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis ja koos kõikide originaalmarkeeringutega.
  5. Müüja keeldumine Tellimuse täitmisest
    1. Müüjal on õigus Kliendi Tellimuse täitmisest sanktsioonideta taganeda alljärgmistel juhtudel:
      • Kliendi tellitud Kaup on laost otsa saanud
      • Klient ei täida tingimusi, mis on kirjeldatud jao "VIII. Vastutus" punktis "1."
    2. Kui Müüjal ei ole võimalik Tellimust täita, teavitatakse sellest Klienti viivitamata.
    3. Müüjal on õigus pakkuda Kliendile Kliendi tellitud Kaubale alternatiivset Kaupa.
    4. Juhul, kui Klient ei nõustu Kliendi tellitud Kaubale alternatiivse Kaubaga, kuid Klient on juba tasunud Tellimuse eest, Müüja tagastab Kliendile kõik Kauba eest tasutud rahalised summad, kaasa arvatud Kauba saatmisega seotud postikulud, Kliendi arveldusarvele (arvele, millelt laekus tasu Kliendi tellitud Kauba eest) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates hetkest kui Müüja sai teada Tellimuse täitmise võimatusest.
  6. Pretensiooni esitamise õigus
    1. Müüja vastutab Kliendile saadetud Kaupade mittevastavuse eest Müüja Veebisaidi kaudu Kliendi tellitud Kaubale ja/või kui Kliendile saadetud Kaup on puudustega.
      Kui saadetud Kaup ei vasta Veebisaidi kaudu Kliendi tellitud Kaubale või on puudustega, Kliendil on õigus esitada Müüjale pretensioon, pretensiooni esitamise aeg on 2 (kaks) aastat alates Kauba saamise päevast.
    2. Pretensiooni esitamise kord:
      1. Klient teatab antud jao punktis "1." kirjeldatud asjaoludest Müüjale hiljemalt 2 (kahe) kuu jooksul pärast pretensiooni esitamise aja lõppu.
        Juhul, kui erandjuhtumina Eesti Vabariigi seadusandlusega on ette nähtud hilisemad tähtajad pretensioonide esitamiseks, siis taolistel juhtudel Kliendil on õigus esitada Müüjale pretensioon ka hilisemal tähtajal, lähtudes Eesti Vabariigi seadusandlusega ettenähtud tähtaegadest ja korras;
      2. Klient tagastab Kauba, kusjuures Kauba ärasaatmise kuupäev peab olema hiljemalt 30 (kolmekümne) kalendripäeva jooksul alates pretensiooni esitamise päevast;
      3. Müüja teostab Kauba tasuta parandamist;
      4. Kui Müüjal ei ole võimalik Kaupa parandada, teostab Müüja Kauba asendamist;
      5. Kui Müüjal ei ole võimalik Kaupa parandada ja asendada, tagastab Müüja Kliendile kõik Kauba eest tasutud rahalised summad;
      6. Kui Kauba parandamine ja/või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole Kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Kauba parandamise või asendamisega on Kliendile tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi, Kliendil on õigus nõuda ostuhinna alandamist või Kauba maksumuse täielikku tagastamist, kaasa arvatud Kauba kohaletoimetamise maksumus ja Kliendi postikulud seoses tagastamisega.
      7. Müüja kannab kõik Kauba saatmisega seotud postikulud, kaasa arvatud Kauba kohaletoimetamise maksumus ja Kliendi postikulud seoses Kauba tagastamisega Kauba parandamise, asendamise või lõpliku tagastamise tõttu;
      8. Kauba lõpliku tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kõik Kauba eest tasutud rahalised summad;
      9. Kõik Kliendile Müüjalt tagastamisele kuuluvad rahalised summad makstakse Kliendi arveldusarvele (arvele, millelt laekus tasu Kliendi tellitud Kauba eest) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Kliendi tagastatud Kauba saamise päevast, tingimusel et kõiki Kauba tagastamisega seotud tingimusi on Kliendi poolt järgitud.
    3. Müüja ei vastuta ja ei kanna lisakulusid seoses Kauba puudustega, mis on tekkinud Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või Kauba rikkumise tõttu Kliendi poolt.
    4. Klient tagastab Kaupa Müüjale Kauba parandamise või asendamise eesmärgil ning seoses lõpliku tagastamisega postisaadetisena Postiteenistuse vahendusel Müüja Postiaadressil.
    5. Kauba puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus esimesel kuuel kuul alates Kauba saamise päevast on Müüjal ning pärast kuue kuu möödumist lepitakse tõendamisega seonduv Müüja ja Kliendi vahel kokku.
      Juhul, kui pärast kuue kuu möödumist Kauba puuduse tekkimise põhjuste tõendamise tulemusena selgub, et Kaup vastab Veebisaidi kaudu Kliendi tellitud Kaubale ja/või on puuduseta või Kauba puudused on tekkinud Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või Kauba rikkumise tõttu Kliendi poolt, Kauba puuduse tekkimise põhjuste tõendamisega seotud kulud kannab Klient.
  7. Kauba kohaletoimetamine ja Kohaletoimetamise Teenistused
    1. Kauba kohaletoimetamine toimub Tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt välja valitud Kohaletoimetamise Teenistuste vahendusel ja tingimustel.
    2. Müüja ei vastuta Kohaletoimetamise Teenistuste töö ja teenuste kvaliteedi eest.
  8. Vastutus
    1. Veebisaidil mistahes toimingu tegemisega kinnitab Klient, et ta:
      1. on täisealine teo- ja otsustusvõimeline füüsiline isik või ta on juriidiline isik, kelle esindajal on kõik õigused selle juriidilise isiku nimel Veebisaidi kasutamiseks ja sellele juriidilisele isikule kohustuste võtmiseks;
      2. täidab nõuetekohaselt kõiki Veebisaidi kasutamistingimusi;
    2. Ilma Müüja kirjaliku nõusolekuta on Müüja Veebisaidil asuvate materjalide täielik või osaline kasutamine keelatud.
    3. Müüja jätab endale õiguse käesoleva Kokkuleppe ja/või Kaupade hindade ühepoolseks muutmiseks või täiendamiseks muudetud Kokkuleppe ja/või Kaupade hindade versiooni avaldamisega Veebisaidil eelneva teavitamiseta.
    4. Käesolev Kokkulepe ja/või Kaupade hinnad on jõus avaldamise momendist kuni käesoleva Kokkuleppe ja/või Kaupade hindade muudetud versiooni avaldamiseni Veebisaidil.
    5. Kui Kliendi Tellimus on vormistatud enne käesoleva Kokkuleppe ja/või Kaupade hindade muudetud versiooni avaldamiseni Veebisaidil, siis kohaldatakse Tellimuse vormistamise lõpetamise ajal kehtinud käesoleva Kokkuleppe ja/või Kaupade hindade muudetud versiooni.
    6. Käesolevas Kokkuleppes reguleerimata küsimustes (sealhulgas, kuid mitte ainult Kokkuleppe muutmise osas) juhinduvad Müüja ja Klient Eesti Vabariigi seadusandlusest.
    7. Käesolevast Kokkuleppest tulenevad lahkarvamused lahendatakse Eesti Vabariigi seadusandlusega ettenähtud korras.



Informatioon:
 Firmast
 Kvaliteet
 Garantii
 Tasumine ja kättetoimetamine
 Korduma Kippuvad Küsimused
 Registreerumine
 Kontakt
RAHA TAGASI GARANTII 
 
Populaarseimad:
Kaelakee: FARW585
Mageveepärlitest kaelakee PRINTSESS
 
58.80 €
Kõrvarõngad: LS0885EL
Kõrvarõngad “Tuhkatriinu” mageveepärliga
 
37.30 €
Kaelakee: FARB57
Mageveepärlitest kaelakee PRINTSESS
 
57.00 €
Kõrvarõngad: EFB09W
Valge mageveepärliga kõrvarõngad
 
10.30 €
SEB. Siin saate maksta U-Netis Swedbank. Siin saate maksta Internetipangas Copyright © 2008-2017